January 19

Ճամբարային առաջադրանքների փաթեթ

Ճամբարային օրագիր։

Պատասխանի՛ր տրված հարցերին։

Ինչպե՞ս ես վերաբերվում ճամբարներին։
Ձմեռային ճամբարին մեծ սիրով եմ  մասնակցում: 
Ինչո՞վ է տարբերվում ճամբարը քո դպրոցական առօրյայից:
Դպրոցական ճամբարը տարբերվում է ուսումնական ծրագրից նրանով, որ ճամբարում մենք ավելի հաճախ ճամփորդում ենք, Մայր դպրոցից մեզ հյուրեր են գալիս և ծանոթացնում  են, սովորեցնում են նոր ծրագրեր, մենք տնայիններ չենք կատարում, մեր դասցուցակը, ընկերները և  դասարնները   փոխվել են: Ամեն շաբաթ մեր ուսուցչուհիները հետաքրքիր նախագծեր են իրականացնում:
Նշի՛ր ձմեռային ճամբարի առավելությունները։
Ճամբարի առավելություններից մեկն այնն է, որ յուրաքանչյուր սովորող կարող է ընտել իր նախընտրած ջոկատն ու դասացուցակը:
Ճամբարում ամենից շատ քեզ ի՞նչն է գրավում։
Ինձ ամենաշատը ձմեռային ճամբարում գրավում է Մայր դպրոցից մեզ հյուր եկած երեխաների սովորեցրած  նոր ծրագրերը:
Ի՞նչ կարծիք ունես ճամբարային ջոկատների վերաբերյալ։ Լա՞վ է, որ խառը խմբերով եք աշխատում։ Նշի՛ր երեք առավելություն։
Ինձ դուր է գալիս, որ մենք բաժանվել ենք խմբերով և նոր ընկերներ ենք ունեցել: Ինձ  հետաքրքիր է այս տարվա աշխատանքները, բայց ես կուզենայի, որ միշտ շարունակենք այսպես աշխատել:
Ի՞նչը կփոխեիր քո ճամբարային օրակարգում։
Ես ոչինչ չէի փոխի մեր ճամբարային օրակարգում, քանի-որ ինձ ամեն ինչ դուր է գալիս:
Ի՞նչ խորհուրդ կտաս ջոկատավարներին։
Իմ կարծիքով ամեն ինչ լավ է կազմակերպված մեր դպրոցում:
Ի՞նչ կառաջարկես ճամբարական ընկերներիտ։
Ես կառաչարկեի, որ նրանք մեծ հաճույքով մասնակցեն ամեն ինչին և մեր ընկերությունը շարունակվի ինչպես հիմա ենք ընկերություն անում:


Posted January 19, 2022 by Լիա Մկրտչյան in category Ձմեռային ճամբար, Մայրենի

About the Author

Բարև, ես Լիա Մկրտչյանն եմ, այս բլոգի բլոգավարը: Ես սիրում եմ իմ բլոգը: Ես սովորում եմ “Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր”-ում, 6.5 դասարանում: Իմ ամենասիրած առարկաները երգը, մաթեմատիկան և տեխնոլոգիան: Ես շատ գեղեցիկ եմ նկարում և երգում, նույսնիսկ հաճախում եմ ջութակի և դաշնամուրի: Կարող եք իմ երգերը լսել “Երգ” կարգում, իմ նվագած երաժշտությունները լսել "Ջութակի և դաշնամուրի" բաժիններում, իսկ իմ նկարները՝ “Ստեղծագործական աշխարհ” անունով բաժնում: Իմ աշխատանքները կարող եք գտնել, Լուսինե Պետրոսյանի բլոգում, նրա “YouTube”-յան էջից և իմ սիրելի բլոգից: Լուսինե Պետրոսյանի բլոգում և “YouTube”-յան էջում կգտնես իմ ընկերներին, ովքեր նկարվել են “Դասարան TV”-ում։ Իմ բլոգում կգտնեք շատ հետաքրքիր նյութեր տարբեր թեմաների մասին, տարբեր առարկաներից և կարող եք վայելել հաճելի երաժշտություն իմ կատարմամբ։ Հուսով եմ քեզ դուր եկավ իմ բլոգը:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*