May 25

Իմ առաջին հաղթանակը

Այս տարվա հունվար ամսին, ինձ առաջարկեցին մասնակցել Վաղարշապատի «Փոքրիկ քայլ» երաժիշտ-կատարողների մանկապատանեկան մրցույթ – փառա-տոնի լարային անվանակարգի մրցույթին: Ես համաձայնվեցի և սկսեցի պատրաստվել և քրտնաջան աշխատել:

Երբ եկավ ժամանակը մասնակցելու մրցույթին պետք է ներկայացնեի Կառլ Բոմի`Պերպետու Մոբիլը և Չարլս Դանկլյայի երրորդ համրի վարրացիաները:

Առավոտյան`մրցույթից առաջ, ես և մայրիկս միասին զբոսնեցինք, եկեղեցում մոմ վառեցինք, ես աղոթեցի իմ հաջողության համար և ոտքով գնացինք դեպի Մակար Եկմալյանի անվան երաժշտական դպրոց, որտեղ տեղի էր ունենալու իմ մրցույթը:

Մտանք դպրոց, ամեն մեկիս տրամադրվեց փորձասենյակ մրցույթից առաջ պարապելու համար:
Եկավ իմ ժամանակը, ես պետք է  ներկայացնեի իմ ստեղծագործությունները: Ես շատ էի անհանգստանում, որ ես կարող էի ընկնել երրորդ կարգ, բայց իմ մայրիկը ոգևորեց և ես այլևս չանհանգստացա: Հավաքեցի իմ բոլոր ուժերը և մտքերը, երբ հնչեց իմ անունը՝ Լիա Մկրտչյան:

Երբ ես վերջացրեցի իմ կատարումը, հայտարարեցին իմ թվանշանները, և  ես հասկացա, որ առաջին կարգի մրցանակի եմ արժանացել: Այդ ժամանակ ես շատ ուրախացա և շատ ուրախ գնացի մայրիկիս և հայրիկիս մոտ:

Ես հասկացա, որ արժեր այդքան աշխատել հաղթանակի արժանանալու համար: Սա իմ առաջին հաղթանակն է:


Posted May 25, 2022 by Լիա Մկրտչյան in category Իմ մասին, Մայրենի, Պատմություն

About the Author

Բարև, ես Լիա Մկրտչյանն եմ, այս բլոգի բլոգավարը: Ես սիրում եմ իմ բլոգը: Ես սովորում եմ “Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր”-ում, 6.5 դասարանում: Իմ ամենասիրած առարկաները երգը, մաթեմատիկան և տեխնոլոգիան: Ես շատ գեղեցիկ եմ նկարում և երգում, նույսնիսկ հաճախում եմ ջութակի և դաշնամուրի: Կարող եք իմ երգերը լսել “Երգ” կարգում, իմ նվագած երաժշտությունները լսել "Ջութակի և դաշնամուրի" բաժիններում, իսկ իմ նկարները՝ “Ստեղծագործական աշխարհ” անունով բաժնում: Իմ աշխատանքները կարող եք գտնել, Լուսինե Պետրոսյանի բլոգում, նրա “YouTube”-յան էջից և իմ սիրելի բլոգից: Լուսինե Պետրոսյանի բլոգում և “YouTube”-յան էջում կգտնես իմ ընկերներին, ովքեր նկարվել են “Դասարան TV”-ում։ Իմ բլոգում կգտնեք շատ հետաքրքիր նյութեր տարբեր թեմաների մասին, տարբեր առարկաներից և կարող եք վայելել հաճելի երաժշտություն իմ կատարմամբ։ Հուսով եմ քեզ դուր եկավ իմ բլոգը:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*