November 24

Ինչ կփոխեի իմ դպրոցում

Ես շատ կուզենայի, որ իմ դպրոցում մենք շաբաթը չորս անգամ մենք տետրի մեջ աշխատեինք, որովհետև մենք, երբ մեծանանք արդեն մոռացած կլինենք մեր ձեռագիրը, իսկ երբ մեր երեխաները մեզնիցկհարցնեն օրինակ՝ ՙՙՄայրիկ, կամ հայրիկ ՙՙՔ, ք՚՚ տառը ձեռագրով ոնց է գրվում՚՚ մենք ամոթից գետին կմտնենք և կասենք ՙՙԲալես, չեմ հիշում, որ ճիշտն ասեմ՚՚ կամ ՙՙԲալես, որ ճիշտն ասեմ, ես միայն գիտեմ տպատառ ՙՙՔ, ք՚՚-ն՚՚: Նաև ես կուզեի, որ համարյա ոչինչ չանենք համակարգչով, որովհետև մեր աչքերը համ կվնասվեն և մենք կսկսենք մեր ամբողջ կյանքում ակնոց դնել, համ էլ մեր մայրիկներն ու հայրիկները կսկսեն շատ մեր վրա բարկանալ այդ համակարգչի պատճառով:


Posted November 24, 2022 by Լիա Մկրտչյան in category Անհատական ուսումնական պլան, Անհատական պլան, Մայրենի

About the Author

Բարև, ես Լիա Մկրտչյանն եմ, այս բլոգի բլոգավարը: Ես սիրում եմ իմ բլոգը: Ես սովորում եմ “Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր”-ում, 6.5 դասարանում: Իմ ամենասիրած առարկաները երգը, մաթեմատիկան և տեխնոլոգիան: Ես շատ գեղեցիկ եմ նկարում և երգում, նույսնիսկ հաճախում եմ ջութակի և դաշնամուրի: Կարող եք իմ երգերը լսել “Երգ” կարգում, իմ նվագած երաժշտությունները լսել "Ջութակի և դաշնամուրի" բաժիններում, իսկ իմ նկարները՝ “Ստեղծագործական աշխարհ” անունով բաժնում: Իմ աշխատանքները կարող եք գտնել, Լուսինե Պետրոսյանի բլոգում, նրա “YouTube”-յան էջից և իմ սիրելի բլոգից: Լուսինե Պետրոսյանի բլոգում և “YouTube”-յան էջում կգտնես իմ ընկերներին, ովքեր նկարվել են “Դասարան TV”-ում։ Իմ բլոգում կգտնեք շատ հետաքրքիր նյութեր տարբեր թեմաների մասին, տարբեր առարկաներից և կարող եք վայելել հաճելի երաժշտություն իմ կատարմամբ։ Հուսով եմ քեզ դուր եկավ իմ բլոգը:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*