April 22

Ի՞նչն է ինձ համար այս կյանքում ամենակարևորը

Այս աշխարհում կան տարբեր բաներ, որոնք կարևոր են ինձ համար, բայց ամենակարևորը դա իմ ծնողները են, իմ ընտանիքը, իմ բարեկամները, իմ կյանքը և իմ հաջողությունները։ Իմ համար ծնողներս շատ կարևոր են, քանի որ նրանք ինձ ստեղծել են, ինձ հետևել են, տխուր ժամանակ, նրանք ամեն ինչ արել են, որ ես չտխրեմ, փոքր ժամանակ տարել են ամենուր, որտեղ գնում էին այտեղ էլ տանում էին, ընտանիքում իմ քույրն է, ով ինձնից փոքր է ընդհամենը 6տարով, լինում են ժամանակներ, երբ ես նրա վրա բարկանում եմ, բայց մեկ է, ես նրան համարելու եմ կարևոր, քանի որ փոքր ժամանակ ես ամենից շատ ուզել եմ ունենալ, փոքրիկ քույրիկ, որպեսզի իմ հետ լեգոյով խաղա։ Բարեկամներս նույն չափ կարևոր են, ինչքան իմ ընտանիքը, շատ եմ սիրում իմ եղբայրներին, քույրերիին, քեռիներիս, հորքուրներիս, մորքուրներիս, պապիկներիս և տատիկներիս, ամենից շատ մոտիկ եմ իմ մեծ քույրիկի և իմ հասակակից եղբոր հետ, մենք փոքր ժամանակից միշտ իրար հետ ենք եղել, այդ պատճառով ամենից մոտիկն ենք։ Իսկ ամենից կարևորը իմ կյանքը և հաջողություններն են, քանի որ ես ապրում եմ իմ կյանքով, այլ ոչ թե տիկնիկի պես, իսկ իմ հաջողությունների միջոցով ես կարող եմ ունենալ ամենագեղեցիկ կյանքը։


Posted April 22, 2024 by Լիա Մկրտչյան in category Իմ մասին, Հորինուկներ, Մայրենի

About the Author

Բարև, ես Լիա Մկրտչյանն եմ, այս բլոգի բլոգավարը: Ես սիրում եմ իմ բլոգը: Ես սովորում եմ “Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր”-ում, 6.5 դասարանում: Իմ ամենասիրած առարկաները երգը, մաթեմատիկան և տեխնոլոգիան: Ես շատ գեղեցիկ եմ նկարում և երգում, նույսնիսկ հաճախում եմ ջութակի և դաշնամուրի: Կարող եք իմ երգերը լսել “Երգ” կարգում, իմ նվագած երաժշտությունները լսել "Ջութակի և դաշնամուրի" բաժիններում, իսկ իմ նկարները՝ “Ստեղծագործական աշխարհ” անունով բաժնում: Իմ աշխատանքները կարող եք գտնել, Լուսինե Պետրոսյանի բլոգում, նրա “YouTube”-յան էջից և իմ սիրելի բլոգից: Լուսինե Պետրոսյանի բլոգում և “YouTube”-յան էջում կգտնես իմ ընկերներին, ովքեր նկարվել են “Դասարան TV”-ում։ Իմ բլոգում կգտնեք շատ հետաքրքիր նյութեր տարբեր թեմաների մասին, տարբեր առարկաներից և կարող եք վայելել հաճելի երաժշտություն իմ կատարմամբ։ Հուսով եմ քեզ դուր եկավ իմ բլոգը:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*