December 19

Մայրենիի հաշվետվություն

2021թ. առաջին կիսամյակում, մայրենիի դասին մենք ուսուցանել ենք մի շարք թեմաներ, որոնցից են հոմանիշմեր-հականիշներ, պարզ բառեր-բարդ բառեր, ածանցավոր բառեր, սովորել ենք,թե ինչպես համառոտ նախադասությունը դարձնենք ընդարձակ, պարզ բառերից կազմել բարդ բառեր, հորինել ենք մի շարք պատումներ, կարդացել ենք հեքիաթներ, հետաքրքիր պատմություններ։ Սովորել ենք խոսքի մասերը` գոյական, ածական, բայ։ Սկսել ենք ուսումնասիրել արևմտահայերենը։ Գիտենք արդեն մի շարք ժողեվրդական ասածվածքներ, առածներ և դարձվածքներ։

Այս բոլոր թեմաների մասին ես իմ բլոգում ունեմ շատ նյութեր, որոնք կգտնեք մայրենիի բաժնում։

Սիրով կտեղադրեմ հղումը.


Posted December 19, 2021 by Լիա Մկրտչյան in category Անհատական պլան, Իմ մասին, Մայրենի, Սովորողի հաշվետվություն

About the Author

Բարև, ես Լիա Մկրտչյանն եմ, այս բլոգի բլոգավարը: Ես սիրում եմ իմ բլոգը: Ես սովորում եմ “Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր”-ում, 6.5 դասարանում: Իմ ամենասիրած առարկաները երգը, մաթեմատիկան և տեխնոլոգիան: Ես շատ գեղեցիկ եմ նկարում և երգում, նույսնիսկ հաճախում եմ ջութակի և դաշնամուրի: Կարող եք իմ երգերը լսել “Երգ” կարգում, իմ նվագած երաժշտությունները լսել "Ջութակի և դաշնամուրի" բաժիններում, իսկ իմ նկարները՝ “Ստեղծագործական աշխարհ” անունով բաժնում: Իմ աշխատանքները կարող եք գտնել, Լուսինե Պետրոսյանի բլոգում, նրա “YouTube”-յան էջից և իմ սիրելի բլոգից: Լուսինե Պետրոսյանի բլոգում և “YouTube”-յան էջում կգտնես իմ ընկերներին, ովքեր նկարվել են “Դասարան TV”-ում։ Իմ բլոգում կգտնեք շատ հետաքրքիր նյութեր տարբեր թեմաների մասին, տարբեր առարկաներից և կարող եք վայելել հաճելի երաժշտություն իմ կատարմամբ։ Հուսով եմ քեզ դուր եկավ իմ բլոգը:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*